Technikai támogatás (hétköznapokon 8:00-17:00): +36 1 533 31 20

Üvegkapu rendszer

Mi az Üvegkapu rendelet?

"A 700 millió forint becsült értékű építési beruházással összefüggő építési kivitelezési tevékenységek átláthatóbbá tételét célozza a 707/2021. (XII. 15.) Korm. rendelet, vagy más néven az Üvegkapu rendelet. Ennek értelmében a 2022. január 1-ét követően induló építési-beruházási célú közbeszerzési eljárásokban az építőipari cégeknek vállalniuk kell azt a feltételt, hogy naprakészen rögzítik és nyilvántartják az építési területre belépők, így a foglalkoztatottak és az alvállalkozók ki- és belépési adatait. 

Az adóhatóság az „üvegkapus” adatokat – amit a 2022. január 1-től hatályos Építési Törvény ír elő – összeveti az egyéb adatszolgáltatásokból rendelkezésre álló információkkal. Megvalósul egy keresztellenőrzés az üvegkapu rendszerben, és az így előszűrt, problémás vállalkozásoknál mindenképp ellenőrzéseket fognak végezni. 

Valós idejű információk állnak rendelkezésre arról, hogy egy adott építési területen éppen hányan és kik dolgoznak, milyen adó- és járulékfizetéssel párosulva."

Forrás: https://mkik.hu/uvegkapu, Magyar Kereskedelmi És Iparkamara

 

Az Üvegkapu célja, hogy élőben, az építési területen foglalkoztatott munkavállalók be és kilépési adatait nyilvántartsa. A rendszer információt szolgáltat az Építésfelügyeleti Hatóság és Foglalkoztatás-felügyeleti Hatóság számára arról, hogy az építési területen éppen hányan dolgoznak. Ezen felül nem csak a munkavállalókat, de az alvállalkozókat és vendégeket is szükséges monitorozni.

A beléptető rendszer teljes egészében Üvegkapu Kompatibilis, és kész rendszerként kerül átadásra.

 

Rendszerünk megfelel:

  • Törvényi előírásoknak megfelelő adatszolgáltatás
  • Egyértelmű, nem átruházható azonosítás
  • Komplett konténeres beléptető, forgóvillával, biometrikus azonosítással

 

Biztosított eszközök:

  • forgóvilla/forgókereszt/lengőkapu
  • komplett konténerbe szerelt forgóvillás beléptető
  • őrbódé
  • biometrikus eszközök
  • beléptető és munkaidő nyilvántartó szoftver
  • rack szekrény
  • csomagvizsgáló asztal
  • opcionálisan alkohol szonda és random generátor

 

Milyen előnyökkel jár:

  • minden eszközt mi biztosítunk, működő rendszerként adjuk át
  • nem szükség több beszállítóval egyeztetni
  • az eszközöket, szerelést, beüzemelést és oktatást is mi biztosítjuk
  • a törvényi kötelezettség mellett értékes adatokat nyerhet ki a rendszerből: munkaidő adatok, érkezés, távozás adatai, távoli elérés

 

Kulcsrakész rendszerünket ajánljuk generálkivitelző cégeknek, beruházóknak, akinek az üvegkaput szükség szerint alkalmazni kell. Mi szállítjuk a komplett rendszert. 

Bérleti és megvásárlási opciót is biztosítunk!

 

 

 

Miben segít az Üvegkapu kompatibilis beléptető konténere?

  • Datrak által tanúsított
  • Gyors telepítés
  • Bérleti, vásárlási opció
  • Könnyen használható
  • Szállításra kész
  • Készletről
  • Moduláris
  • Többféle azonosítási mód
  • Személyre szabható
  • Egyedi igények kiszolgálásával
  • Több, mint 40 működő rendszer

Szolgáltatásaink:

  • Teljes körű megvalósítás
  • Telepítés
  • Beüzemelés
  • Műszaki átadás-átvétel
  • Betanítás
  • Felprogramozás
  • Szoftveres beállítás
  • 7/24 műszaki támogatás

Töltse le az üvegkapu rendszerhez tartozó beléptető konténer adatlapját

ADATLAP

Kérdése van vagy szeretne ajánlatot kérni? Keressen minket bizalommal!

Nagy Zsolt 
üzletágvezető
Email: [email protected]
Telefonszám: +36306053354

Ezeknél a projekteknél már bizonyítottunk

Gépjárműforgalom átengedése és dolgozói beléptetés hatékonyan

A TELL-t egy debreceni nagy beruházás generálkivitelezője kereste meg az alábbi feladattal:

  • Gépjárműforgalom kézi átengedése 3 belépési ponton
  • Dolgozók beléptetése az építkezési területre