Technikai támogatás (hétköznapokon 8:00-17:00): +36 1 533 31 20

Üvegkapu rendszer

Miről szól az Üvegkapu rendelet?

Az Üvegkapu rendelet (707/2021. (XII. 15.) Korm. rendelet) célja, hogy átláthatóbbá tegye a 700 millió forint értékű építési beruházásokhoz kapcsolódó építési kivitelezési tevékenységeket. Ez azt jelenti, hogy az építőipari vállalkozásoknak az építési-beruházási közbeszerzési eljárások során kötelezően rögzíteniük és nyilvántartaniuk kell az építési területre belépők, beleértve a foglalkoztatottak és az alvállalkozók ki- és belépési adatait.

Az adóhatóság az "üvegkapus" adatokat összeveti más rendelkezésre álló információkkal, és keresztellenőrzést végez az üvegkapu rendszerben. Ez lehetővé teszi a problémás vállalkozások azonosítását és azoknál a helyszíni ellenőrzéseket.

Az Üvegkapu rendszer célja, hogy valós idejű adatokat nyújtson az építési területen dolgozó munkavállalók be- és kilépési adatairól. Emellett információkat szolgáltat az Építésfelügyeleti Hatóságnak és a Foglalkoztatás-felügyeleti Hatóságnak arról, hogy az adott területen éppen hányan vannak jelen. Fontos kiemelni, hogy a rendszer nemcsak a munkavállalókat, hanem az alvállalkozókat és vendégeket is figyelemmel kíséri. illetve, hogy az adott építési területen hányan és kik dolgoznak, beleértve az adó- és járulékfizetésekkel kapcsolatos információkat is.

Forrás: https://mkik.hu/uvegkapu, Magyar Kereskedelmi És Iparkamara

 

A rendszer teljes egészében Üvegkapu kompatibilis, és kész rendszerként kerül átadásra.

 

Az Üvegkapu rendszerünk:

  • Megfelel a törvényi előírásoknak adatszolgáltatás terén.
  • Biztosítja az egyértelmű, nem átruházható azonosítást.
  • Teljes konténerben kialakított beléptetőt kínál, forgóvillával és biometrikus azonosítással.

 

Biztosított eszközök:

  • Forgóvilla/ forgókereszt/ lengőkapu
  • Komplett, konténerbe szerelt beléptetőrendszer
  • Őrhelyiség
  • Biometrikus azonosítóeszközök
  • Beléptető- és munkaidőnyilvántartó szoftver
  • Rack szekrény
  • Csomagvizsgáló asztal
  • Opcionálisan alkoholszonda és randomszám generátor

 

Milyen előnyökkel jár:

  • Mi biztosítjuk az összes eszközt és működő rendszerként adjuk át azokat
  • Nincs szükség több beszállítóval egyeztetni
  • Mi biztosítjuk az eszközöket, szerelést, beüzemelést és oktatást is
  • A rendszerből értékes adatokat nyerhet ki, beleértve a munkaidő adatokat, érkezési és távozási időket, valamint a távoli elérés lehetőségét, a törvényi kötelezettség mellett

 

Ajánljuk kulcsrakész rendszerünket generálkivitelző cégeknek és beruházóknak, akiknek szükségük van az Üvegkapu alkalmazására. A teljes rendszert biztosítjuk, akár szállítással együtt.

 

 

Milyen előnyöket kínál az Üvegkapu kompatibilis beléptető konténer?

  • Datrak által tanúsított
  • Gyors telepítés
  • Bérleti vagy vásárlási opció
  • Egyszerű használat
  • Szállításra kész
  • Készletről kapható
  • Moduláris felépítés
  • Többféle azonosítási lehetőség
  • Személyre szabható
  • Egyedi igények kiszolgálása
  • Több, mint 40 működő referencia

 

Szolgáltatásaink:

  • Teljeskörű megvalósítás
  • Telepítés
  • Beüzemelés
  • Műszaki átadás-átvétel
  • Oktatás
  • Felprogramozás
  • Szoftveres beállítás
  • 7/24 műszaki támogatás

Töltse le az üvegkapu rendszerhez tartozó beléptető konténer adatlapját

ADATLAP

Kérdése van vagy szeretne ajánlatot kérni? Keressen minket bizalommal!

Nagy Zsolt 
üzletágvezető
Email: [email protected]
Telefonszám: +36306053354

Ezeknél a projekteknél már bizonyítottunk

Gépjárműforgalom átengedése és dolgozói beléptetés hatékonyan

A TELL-t egy debreceni nagy beruházás generálkivitelezője kereste meg az alábbi feladattal:

  • Gépjárműforgalom kézi átengedése 3 belépési ponton
  • Dolgozók beléptetése az építkezési területre