Kifutott termékek
Kifutott termékek műszaki támogatása
A TELL által korábban gyártott, kifutott, lejárt garanciális idejű termékek esetében – figyelemmel az alkatrészellátás, fejlesztési kapacitás és technológiai támogatás korlátozott lehetőségeire – nem vállal kötelező érvényű műszaki támogatást.
Ez azt jelenti, hogy ezekhez a termékekhez:
- nem készülnek új frissítések,
- nem tudunk technikai segítséget nyújtani,
- nem vállalunk javítást vagy csereeszköz biztosítását,
- és nem tudjuk garantálni a további működésüket a változó technológiai környezetben (pl. hálózati átállás, új szabványok).
Fontos: A garanciális időn belül vásárolt termékekre természetesen továbbra is érvényes a jótállás (vásárlástól számított 2 évig).
Amennyiben Ön kifutott eszközt használ, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk kiválasztani az elérhető modern, támogatott alternatívát.
Amennyiben Ön kifutott eszközt használ, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk kiválasztani az elérhető modern, támogatott alternatívát.
Innen letöltheti a kivezetett (kifutott) termék kézikönyvét, szoftver- és firmware dokumentációját: