Technikai támogatás (hétköznapokon 8:00-17:00): +36 1 533 31 20

Állásajánlat: Technikai támogató - német nyelven

A technikai támogatásunk jelenlegi csapata 7 fős, ezt a csapatot szeretnénk bővíteni további két kollégával. A kollégák fő feladata az ügyfelektől beérkező írásos és telefonos megkeresések teljes körű kezelése és a termékeink tesztelése.

 

Milyen számunkra az ideális jelentkező?

- Jól beszél németül

- Otthon van az ügyfélszolgálat/helpdesk világában

- Rendelkezik informatikai alapokkal

- Jó a problémamegoldó képessége

- A rendszerhibákban nem gondot, hanem megoldandó kihívást lát

- Szeretne nyugodt munkakörülmények között, támogató csapatban dolgozni

 

Nem követelmény, de örülünk neki, ha:

- Német nyelven felül más idegen nyelven is beszélsz

- Rendelkezel gyakorlati vagyonvédelemi tapasztalatokkal

- Tudod, hogy működnek és mit csinálnak a távfelügyeletek

 

Mit fogsz nálunk tanulni?

- Vagyonvédelmi rendszerismeretek

- GSM hálózattal kapcsolatos ismeretek

- Hálózati alapismeretek

- Linux alapismeretek

 

Hogy dolgozunk mi?

A napot 8-kor kezdjük, és minden hétfőn tartunk egy hétindító megbeszélést - mi történt az előző héten, és milyen munka vár ránk a következő napokban, mivel kell haladni és milyen problémák vannak. Ezután mindenki a beosztása alapján folytatja a munkáját. A beosztásnak az a lényege, hogy senki ne legyen folyamatosan telefonos ügyfélszolgálaton, vagy ne csak eszközöket teszteljen nap mint nap.

 

Milyen extrákat kínálunk?

- 10e Ft/hó SZÉP-kártya juttatás

- 10m Ft-os életbiztosítás

- Teljesítményfüggő 13. havi fizetés

 

Munkavégzés helye: Budapesti vagy debreceni irodánk - te döntesz!

 

Jelentkezés: Küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet bérigényeddel együtt a [email protected] e-mail címre.