Technikai támogatás (hétköznapokon 8:00-17:00): +36 1 533 31 20

A DataMaster SIM adatkártyával nem kell aggódnia a túlforgalmazás vagy a számlák miatt!

Vásároljon a listában szereplő 4G-s eszközökhöz 2 évre szóló DataMaster SIM adatkártyát az eszközök működéséhez szükséges korlátlan adatforgalommal! *

 

 

DataMaster SIM adatkártya

2 évre mindössze nettó 7200 Ft + áfa (300 Ft + áfa/hónap)

vásárolható meg a listában szereplő termékekhez.

 

Fontos! A DataMaster SIM adatkártya SMS és hanghívásra nem használható, kizárólag adatkártyaként.

 

Miért érdemes DataMaster SIM adatkártyát vásárolni a 4G-s eszközeinkhez?

2 év korlátlan adatforgalom*

A DataMaster SIM adatkártyával nem kell aggódni a túlforgalmazás vagy a számlák miatt, mivel a 4G-s eszköz működéséhez szükséges, gyári elhelyezésű, korlátlan adatforgalommal rendelkezik. A kártya alkalmas az eszköz szolgáltatásainak használatára az aktiválástól számított 2 évben korlátozás nélkül. A SIM kártyát 2 év elteltével meg lehet hosszabbítani. A SIM kártyát regisztráló felhasználót keressünk meg emailben a kártya lejárata előtt 1 hónappal. 

Egyszerű SIM regisztráció

A SIM kártyát azonnal, illetve egy későbbi időpontban is regisztrálhatja a TELL weboldalán, így maximálisan kihasználhatja a 2 éves korlátlan adatforgalmat. A SIM regisztrálásának menetéről megrendelést követően e-mailben küldünk információt.

 

FONTOS! A DataMaster SIM adatkártya SMS küldésre és hanghívás indításra nem használható, kizárólag adatkártyaként, ezt kérjük vegye figyelembe a termék beállításánál.

Váltsa ki az SMS-t és a hanghívást a 4G PRO eszközökhöz tartozó mobilalkalmazásokkal, amin keresztül Push-értesítést fogadhat, valamint ellenőrizheti az eszközök állapotát és státuszát.

Töltse le most díjmentesen Androidra vagy iOS-re a 4G PRO eszközökhöz tartozó mobilalkalmazásokat és használja ki a bennük lévő lehetőségeket, kényelmi funkciókat.

 

 TOVÁBB A MOBILALKALMAZÁSOKHOZ

 


 

A DataMaster SIM adatkártya az alábbi 4G PRO eszközökhöz vásárolható meg:


Adapter2 PRO - 4G.IN4.R1
ecoLINE PRO - 4G.IN4.R1
Pager4 PRO - 4G.IN4.R2
Pager4 PRO - 4G.IN6.R1
Pager7 - 4G.IN4.R2
Pager7 - 4G.IN6.R1
Pager8 - 4G.IN6.R4
FenceGuard PRO - 4G.IN12.R4
Gate Control PRO 1000 - 4G.IN4.R2
Gate Control PRO 20 - 4G.IN4.R2

 


Kérdése van, vagy elakadt? Keresse kollégáinkat bizalommal!

Működéssel, műszaki kérdéssel kapcsolatban keresse a technikai támogatást:

[email protected]

+36 1 533 31 20

 

Termékrendeléssel, SIM regisztrációval kapcsolatban pedig az adminisztrációt:

[email protected]

Tel.: +36 52 530 130


Gyakori kérdések

Mit jelent a korlátlan adatforgalom?

Az eszköz általános használatakor felmerülő adatmennyiséget fedezi a két évre előrefizetett szolgáltatás. Ebbe beletartozik az eszköz kommunikációja a mobilapplikációval; felmerülő eseményekről (riasztóközpont események, bemeneti események, szerviz események, egyedi események) küldött Push értesítések; a kimenetek állapotára, módosítására vonatkozó adatforgalom; távfelügyeleti végpontok kommunikációjához és az eseménynapló mobilapplikáción történő megtekintéséhez szükséges adatforgalom; Gate Control esetén általános használatú kapunyitáshoz és a programozó szoftver felhő alapú időszakos használatához szükséges adatkapcsolat.

 

Mit kell tennem, ha az eszközt nem érem el mobilapplikációval (nem tudok riasztórendszert élesíteni és hatástalanítani, nem nyílik a kapu, nem tudom betölteni az eseménynaplót)?

Ebben az esetben a következőket érdemes ellenőrizni, elvégezni: 

- Nézze meg, a mobiltelefon képes-e az internethálózathoz kapcsolódni (pl. meg tud-e nyitni egy honlapot).

- Zárja be a mobilapplikációt, majd lépjen be újra (mobiltól függ, hogy ezt támogatja-e az operációs rendszer). Indítsa újra a mobiltelefont, és az eszközhöz kapcsolódó applikációt. Ha az eszköz visszajelző LED-je pirosan világít, érdemes áramtalanítani az eszközt, majd várni 15-20 mp-et, ezután újra áram alá helyezni. Áramtalanítást a központi (zöld) csatlakozó kihúzásával, majd visszacsatlakoztatásával lehet elvégezni. Ezután várni kell kb. 2-3 percet, és újból belépni a mobilapplikációba.

 

A készülékhez hol találom a beállításhoz szükséges programozó szoftvert és a beállításhoz szükséges kézikönyvet?

A honlapon található keresőbe írja be a termék pontos nevét (a készülék dobozának hátulján lévő címkén olvasható), majd válassza ki a terméket. A terméklap közepén megtalálható a letöltések között. Továbbá elérhető a https://www.tell.hu/letoltesek oldalon a termék megkeresése után.

 

A programozó szoftverrel alaphelyzetbe állítottam az eszközt. Azóta nincs mobilinternet kapcsolat, nem működik az applikáció. Mit tegyek?

A SIM kártya az eszközhöz van rendelve a PIN-kód segítségével. Alaphelyzetbe állításkor ez törlődik. Készítse elő a számítógépét programozó szoftverrel és egy USB A-B (nyomtató) kábellel, biztosítsa a számítógépe internetkapcsolatát. Töltse le a Teamviewer programot, melynek segítségével táveléréssel beállíthatjuk az eszközhöz tartozó kártya PIN-kódját. Hívja 8-17 óra között a TELL technikai támogatását a +36/1/533-31-20-as telefonszámon. Kollégáink a SIM kártya beazonosítása után beállítják táveléréssel a PIN-kódot.

 

Gate Control eszköznél csak applikációval tudom a kapu vezérlését elvégezni?

Nem. Megfelelő beállítások esetén, ha felveszi a telefonszámát a Gate Control eszközbe, akkor az Ön telefonszámáról indított hívással is indítható a vezérlés. A beállításokról bővebben tud tájékozódni az eszköz kézikönyvében.

 

Műszaki eredetű problémám van, kihez fordulhatok?

A TELL telefonos technikai támogatása munkanapokon 8 és 17 óra között hívható a +36/1/533-31-20 telefonszámon, vagy üzenetet is küldhet részükre a TELL weboldalán a Kapcsolat menüpont alatt. (https://www.tell.hu/kapcsolat-technikai-kerdes)

 

 


* A korlátlan használat a kártyával együtt kiválasztott termékekre jellemző általános adatforgalmat figyelembe véve került meghatározásra, a kártya eltérő célú használata nem engedélyezett (pl. áthelyezni más telekommunikációs eszközbe). Túlzott adatforgalom esetén felvesszük a kártyát regisztráló személlyel a kapcsolatot, és kivizsgáljuk a túlforgalmazás okát. A SIM kártya és az eszköz összerendelését a TELL elvégzi, ennek módosítása, az összerendelés eltávolítása vagy megváltoztatása nem engedélyezett. Ha a kártyát regisztráló személlyel/vállalkozással meghiúsul a kapcsolatfelvétel és a kivizsgálás során nem tisztázódik a túlforgalmazás oka, akkor fenntartjuk a jogot a kártya adatforgalmának korlátozására. Az ebből eredő károk miatt a felelősséget a vásárló viseli. A DataMaster SIM kártyát kizárólag az itt felsorolt termékekhez lehet megvásárolni, és termékenként 1 db-ot. Abban az esetben, ha eszköz nélkül történik a DataMaster SIM kártya rendelése, a SIM kártyát nem adjuk ki, és a rendelést töröljük.